Digitalna preobrazba - Marketing in prodaja z roko v roki kot temelj digitalne izkušnje

Marketing in prodaja z roko v roki kot temelj digitalne izkušnje

KDAJ? četrtek, 11.4.2024 , med 8.30 in 13.00 uro
LOKACIJA: Kristalna palača, Ljubljana

Brezplačni dogodek

Prijava na dogodek

Vsebina

Trg kupcem ponuja nešteto možnosti, med katerimi se lahko odločajo. Zato zgolj ponudba izdelkov ali storitev ni dovolj za zagotovitev prodaje. Potreben je strateški prodajni proces, da pritegnemo stranke in zagotovimo konverzije.

Na dogodku Digitalna Preobrazba boste izvedeli, kako si lahko do (večje ali ponovne) prodaje kupcem pomagamo s sodobnimi digitalnimi prijemi. Strokovnjaki z različnih področij so oblikovali učinkovite taktike, ki lahko kupca v nakupnem procesu zapeljejo z zanimivimi spletnimi oglasi, avtomatiziranim remarketingom, brezhibno spletno izkušnjo in kasneje konverzijo na spletni strani.

In če se sprašujete, kako se vse to prevede v uspeh v resničnem svetu, boste na primerih nekaterih najboljših slovenskih podjetij slišali, kako so s preizkušenimi metodami premagovala svoje prodajne izzive.

Ne zamudite tega enkratnega dogodka, na katerem boste pridobili neprecenljivo znanje o uspešnih digitalnih pristopih, ki bodo vašo prodajo dvignili na višjo raven. Pridružite se nam in spoznajte trike doseganja prodajnih uspehov!

Prijava na dogodek

Predavatelji

Prijava na dogodek

Dogodek "Marketing in prodaja z roko v roki kot temelj digitalne izkušnje" je namenjen vsem strokovnjakom in vodjem prodaje, trženja, strokovnjakom s področja načrtovanja marketinških aktivnosti, informatike in digitalne transformacije. Izkušeni predavatelji bodo predstavili praktične primere, znanje boste lahko uporabili v praksi.

Boštjan Kovač

Boštjan Kovač

vodja PPC oglaševanja v agenciji Kokos

Boštjan Kovač se s spletnim oglaševanjem ukvarja od leta 2016. Deležen je bil tranzicije na slovenskem trgu, od oglaševanja, ki je temeljilo na klikih in prikazih, do oglaševanja, fokusiranega na konverzije. Danes ga pri pripravi oglaševalskih strategij in analiziranju rezultatov zanima predvsem prodajna uspešnost njegovih strank. Trenutno je del oddelka, ki na Kokosu skrbi za več sto spletnih oglaševalskih kampanj.

Več o predavatelju
Roman Krušič

Roman Krušič

senior svetovalec v agenciji Spletna postaja

Roman Krušič se s poslovanjem na internetu ukvarja od leta 2001, ko je postavljal strani za tuje trge in testiral, kako povečati donosnost izključno prek spleta. Obvlada celovit pristop od postavitve spletnih trgovin, preko spletnega oglaševanja, povečanja obiska in seveda prodaje. Za njim je preko 800 uspešno izvedenih projektov za manjša, srednja in velika podjetja. Kot predavatelj je imel že preko 100 predavanj po celotni Sloveniji.

Več o predavatelju
Uroš Žohar

Uroš Žohar

svetovalec za CRM v podjetju Intera

Uroš Žohar meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces. Svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja.

Več o predavatelju
Matic Stocca

Matic Stocca

svetovalec v podjetju Squalomail

Matic Stocca je svojo poklicno pot začel tam, kjer je zaključil študentsko – v marketingu. Kot vodja projektov v BTL marketingu je hitro spoznal, da se tudi ta segment vedno bolj digitalizira. Zato se je usmeril v e-mail marketing, ki še danes velja za najbolj učinkovit kanal komunikacije s potrošniki. Kot svetovalec v podjetju SqualoMail pomaga podjetjem dosegati boljše rezultate njihovih e-mail in SMS kampanj ter marketinških avtomatizacij, preko sto izvedenih projektov pa mu da unikatno poznavanje dobrih in slabih praks e-mail marketinga.

Več o predavatelju
Tajda Marinič

Tajda Marinič

vodja projektov v podjetju Alias plus

Tajda Marinič ima večletne delovne izkušnje s področja pridobivanja evropskih sredstev. Je soustanoviteljica in vodja projektov pri Alias plus. Osredotočena je na soustvarjanje projektnih idej, ki so usklajene s specifičnimi potrebami naročnikov in so usmerjene k maksimalnemu izkoristku sredstev iz različnih EU programov. Posluh pri razumevanju projektov, predanost, dobro poznavanje programskih ciljev EU, kreativnost pri delu se odražajo v visoki uspešnosti odobrenih vlog.

Več o predavatelju
8:30 - 8:55
- Sprejem ob jutranji kavi in registracija udeležencev
8:55 - 9.00
- Uvodni pozdrav udeležencem
9:00 - 9:45
- Agencija Kokos

Izbira prave oglaševalske strategije

Splet omogoča oglaševanje na številnih platformah. Z različnimi tipi oglasov lahko ustrežemo različnim namenom, od vzbujanja zanimanja do povečanja prodaje. Hkratno oglaševanje na YouTube, Google Search, Facebooku, Instagramu, TikTok in LinkedIn kanalih se sliši mamljivo. Pa je porabljanje denarja ob proračunu 500 € zares smiselno?

9:45 - 10:30
- Agencija Spletna postaja

Kako prepričati z dobro spletno stranjo / trgovino?

Spletnih strani in trgovin je na spletu sedaj že res veliko. Kako boste izstopali iz množice in katere so dobre prakse, ki jih je treba upoštevati? Predstavili vam bomo konkretne primere in nasvete, ki jih boste lahko takoj uporabili v praksi. 

10:30 - 11:00
- Odmor in mreženje
11:00 - 11:45
- Intera

Od povpraševanja do optimalnega zaključevanja prodaje s sistemom CRM

Prodaja ni stvar naključij, pač pa skupek natančno definiranih korakov, s katerimi pripeljemo potencialno stranko od povpraševanja, do konca nakupnega procesa – nakupa. Na predavanju bomo predstavili izzive slovenskih podjetij in praktične rešitve za povečanje prodaje.

11:45 - 12:30
- SqualoMail

Spremenite nakupno pot v nakupni cikel z e-mail in SMS marketingom

Že obstoječi kupci v povprečju zapravijo za kar 500% več, zato je pomembno, da jih po vsaki konverziji ustrezno targetiramo še naprej. E-mail in SMS marketinške avtomatizacije so med najučinkovitejšimi pristopi retention marketinga, zato si bomo ogledali dobre prakse, ki bodo kupce pri vas zadržale na dolgi rok.

12:30 - 12:45
- Alias plus

EU sredstva za digitalizacijo podjetij so, kako jih izkoristiti?

V današnjem svetu, kjer tehnologija nenehno napreduje, je digitalizacija ključna za ohranjanje konkurenčnosti podjetij. Evropska unija področje digitalizacije prepoznava kot eno izmed prednostnih nalog, zato so na voljo številne finančne spodbude v obliki javnih razpisov. Predstavili vam bomo, katere finančne spodbude so na voljo za digitalno preobrazbo podjetij.

od 12:45 dalje...
- Druženje & catering

Dogodek soustvarjamo

Prijava na dogodek

KDAJ? 11.4.2024, med 8.30 in 13.00 uro

LOKACIJA: Kristalna palača, Ljubljana

Spletna postaja d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Splošni pogoji
Dovoljujem uporabo in obdelavo mojih osebnih podatkov za namene vodenja evidence o udeležencih tega dogodka ter obveščanja po e-pošti ali telefonu v zvezi s prijavo, potekom, vsebino tega dogodka in aktivnostih po tem dogodku. Strinjanje je obvezno za prijavo na ta dogodek, saj vas bomo le tako lahko obveščali o tem dogodku. Vaše pravice v zvezi s posredovanimi osebnimi podatki so opisane v Pravilnik zasebnosti
Nazaj na vrh